czwartek, 7 maja 2020

dzień - 44


Nic, co byłoby godne zapisu. Ot, kolejny dzień świstaka. Czy powtarzalność to już pogoń za własnym ogonem? 
Nie pomyślałam, że zdjęcia zrobione przez znajomą mogą tak na mnie podziałać. Piękne zdjęcia poranka we mgle, sarny o brzasku, pajęczyna zakroplona. Nie zazdroszczę Jej, że je zrobiła, bo znamy się i lubię Ją, ale smutno mi się zrobiło, że nie mam z kim pojechać rano w takie miejsca i zrobić zdjęcia. 
Basię (też ma tak na imię), zawiezie mąż gdziekolwiek sobie zamarzy i cierpliwie poczeka aż się wyżyje. U mnie raczej tak nie ma, no, może czasem, (ale to i tak z musu prawie), więc staram się radzić sobie sama i radzę. Ale na takie zdjęcia trzeba wyjechać bardzo wcześnie, jeszcze gdy ciemno, pojechać dalej, bo bliżej nie ma tu takich miejsc, a mnie samej trochę nie bardzo. Nie boję się, ale przyjemne to nie jest, tym bardziej, że po tych moich "wyczynach" z talepawką, nie do końca czuję się pewnie. 
I dlatego, patrząc na tamte zdjęcia, otoczył mnie smutek jakiś durny i żal. 
Ot, głupie to, ale cóż. 
Może odłożę aparat ja jakiś czas, to zatęsknię i wtedy nawet to wkoło komina będzie cieszyć. Ech :( 
No i nie miała baba kłopotu, to sobie znalazła :(

3 komentarze:

  1. Smutki, zwątpienia wszystkich nas dopadają, ot taki człowiek jest....I dobrze..to znaczy,że nie jesteśmy cyborgami..tylko aby samotność, zwątpienia i inne skutki nie utknęły za długo..Czaami takie chwile pokazują co nas tam w środku tak naprawdę boli, czego nam tak naprawdę brak...za czym tęsknmimy..no i ajk sobie z tym radzimy ..ale moze właśnei mamy odkryć ,że nie ze wszystkim mamy sobie radzić? Ze nalezy nam się dzień czy dni słabości?? Ach, człowiek.....Pozdrawiam...nie lubię, podobnie jak Ty, zapuszczać się gdzieś dalej sama ..wiem jak to jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co Ty gadasz??! Cudne zdjęcia robisz takie, że czasem dech zapiera i łapiesz w obiektyw to, co komuś innemu do głowy by nie przyszło! Twoje oko wypatrzy coś oryginalnego także w najbliższym otoczeniu. Twoje zdjęcia są piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bezmoherowa prawdę mówi, a ja zazdroszczę Twoich zdjęć, bo nigdy im nie dorówna!

    OdpowiedzUsuń