piątek, 20 października 2023

 Wszyscy biegają po lasach, grzyby koszami wynoszą, więc ja też! Zamiast kosza wzięłam aparat i ruszyłam na "zbiory". Nie powiem! Na "pusto" nie wróciłam i szału nie było! Mówią, że wszystko co zabroniona, to zamiast być bleeee, to jest Naj! No sami popatrzcie poniżej!!! Cóż, może nie pojadłam, ale za to pofociłam!!! A po te na zupę i całą resztę niech biegają młode! Jak nie uzbierają, to nici z uszek na wigilię! I tu jestem pewna! NAZBIERAJĄ :) 

Poniżej moje "zbiory" :) 








2 komentarze:

  1. Uff! Mam nadzieję że nie będzie niespodzianek, bo kilka razy próbowałam bez rezultatu!
    Cieszę się, że jesteś!
    Serdeczności ślę!
    fuscila

    OdpowiedzUsuń
  2. BBM: Grzybki przepiękne! U nas do tej pory była pustynia, teraz pojawiło się trochę podgrzybków. Zaczęło padać i jeszcze jest dość ciepło, to może będzie ich więcej!😉

    OdpowiedzUsuń